قوانین مرجوعی

به استحضار مشتریان محترم میرساند که تمامی محصولات موجود در فروشگاه دارای مهلت تست 7 روزه می باشد.

 

اگر بسته ای با شرایط غیر از پلمپ و یا جعبه آسیب دیده به دست شما برسد به محض تحویل گرفتن از پست قبل از باز کردن محصول با فروشگاه تماس بگیرید در غیر این صورت ضمانت محصول به پایان می رسد.

صحت سلامت بسته بندی کالا قبل از ارسال توسط فروشگاه بررسی می شود و در صورتی کالایی آسیب دیده را تحویل بگیرید طی ۲۴ ساعت به بخش پشتیبانی اطلاع دهید در غیر این صورت تحویل گرفتن کالا با بسته بندی آسیب دیده مسئولیت با مشتری می باشد.


مهلت تست 7 روزه:

مهلت تست 7 روزه بدین معنا می باشد که فروشگاه باید کالای سالم را برای شما ارسال کند و در صورتی که کالا به دست مشتری رسید و کالا مشکل فنی داشت باید تا 7 روز بعد از تحویل کالا این مورد به کارشناسان فروشگاه اعلام کنید تا برای بازگشت کالا شما را رهنمایی کنند.

در صورتی که 7 روز از زمان تحویل کالا بگذرد و این مورد را به کارشناسان فروشگاه اطلاع ندهید مهلت تست 7 روزه از بین می رود و امکان برگشت کالا رو ندارید.

مهلت تست 7 روزه از زمان تحویل کالا به شما محاسبه می شود.

توجه داشته باشید که اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست و خطای کاربری ایجاد شده باشد تحت پوشش موارد فوق قرار نمی گیرد.این ایرادات عبارتند از: اشکالات ایجاد شده در اثر حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات دستگاه، استفاده در شرایطی غیر از دستورالعمل کارخانه سازنده و یا موارد مشابه ، تغییر در شکل ظاهری دستگاه و بسته بندی جزء خطاهای کاربری محسوب می شوند.

در نظر داشته باشید برای مرجوع کردن کالا وجود جعبه کالا الزامی می باشد در غیر این صورت کالا مرجوع نمی شود.


رویه مرجوع کردن کالا:

1.در صورتی که محصول خراب به دست شما رسید به با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاع بدهید تا شما را راهنمایی کنند.

2.کالا را برای فروشگاه ارسال کنید تا کارشناسان فروشگاه کالا رو بررسی کنند.

3.بررسی کالا 3 روز کاری زمان می برد بعد از این زمان کارشناسان با شما تماس می گیرند.

4.از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه همراه جانبی جدا خود داری نمایید.


بازگشت وجه:

در صورتی که مشکل کالا تایید شد با هماهنگی شما کالای سالم برای شما ارسال می گردد و یا تمام مبلغ برای شما طی 2 روز کاری واریز می گردد.


هزینه ارسال کالا به همراه جانبی:

تمامی کالا ها باید با پست برای فروشگاه ارسال گردد.


توجه داشته باشد هزینه برگشت دادن کالا به غیر از پست بر عهده مشتری می باشد و فروشگاه تعهدی در قبال سایر هزینه ها ندارد.

1. اگر مشکل کالا توسط کارشناسان تایید شود:هزینه ارسال با مشتری می باشد.و در صورت تایید مشکل کالا فروشگاه تمام هزینه مربوط به مرجوعی کالا را برای شما واریز می گردد(اگر کالا با پست ارسال شود فاکتور پست باید داخل جعبه همراه با کالا ارسال شود تا پول واریز گردد)

2.اگر مشکل کالا توسط کارشناسان تایید نشود:تمام هزینه ارسال کالا به فروشگاه همراه جانبی و بازگشت کالا به مشتری برعهده مشتری می باشد.

 

تنها در صورت خراب بودن کالا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.امکان مرجوع کردن کالای سالم به هر دلیل وجود ندارد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما
شماره تماس: 02174391940
پاسخگوی شما هستیم
پشتیبانی
پرداخت در محل
تحویل اکسپرس
تضمین کیفیت
اطلاعات فروشگاه
همراه ما باشید
درباره فروشگاه همراه جانبی

فروشگاه همراه جانبی، فعالیت خود را از بدو ورود گوشی موبایل به ایران آغاز نمود. از ارائه خدمات پشتیبانی و فروش گوشی های همراه، اعزام کارشناسان ایرانی به کشورهای اروپایی جهت آموزش و فراگیری خدمات پشتیبانی و تعمیر گوشی های همراه نو ظهور تا ارائه انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به کشور فعالیت خود را ادامه دادیم. همراه جانبی برای دستیابی به رضایت مشتریان خود که یکی از اهداف اصلی این فروشگاه است، همواره سعی دارد تا به کیفیت محصولات ارائه شده در فروشگاه خود توجه ویژه‌ای داشته باشد. ارائه با کیفیت ترین محصولات از هر برند سبب شده تا مشتریان این فروشگاه با اطمینان خاطر و بدون دغدغه از بابت اصل یا غیر اصل بودن محصولات نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

logo-samandehi
enamad
digify-logo
Powered By