به استحضار مشتریان محترم میرساند که تمامی محصولات موجود در فروشگاه دارای مهلت تست 7 روزه می باشد.
اگر بسته ای با شرایط غیر از پلمپ و یا جعبه آسیب دیده به دست شما برسد به محض تحویل گرفتن از پست قبل از باز کردن محصول با فروشگاه تماس بگیرید در غیر این صورت ضمانت محصول به پایان می رسد.
صحت سلامت بسته بندی کالا قبل از ارسال توسط فروشگاه بررسی می شود و در صورتی کالایی آسیب دیده را تحویل بگیرید طی ۲۴ ساعت به بخش پشتیبانی اطلاع دهید در غیر این صورت تحویل گرفتن کالا با بسته بندی آسیب دیده مسئولیت با مشتری می باشد.
مهلت تست 7 روزه بدین معنا می باشد که فروشگاه باید کالای سالم را برای شما ارسال کند و در صورتی که کالا به دست مشتری رسید و کالا مشکل فنی داشت باید تا 7 روز بعد از تحویل کالا این مورد به کارشناسان فروشگاه اعلام کنید تا برای بازگشت کالا شما را رهنمایی کنند.
در صورتی که 7 روز از زمان تحویل کالا بگذرد و این مورد را به کارشناسان فروشگاه اطلاع ندهید مهلت تست 7 روزه از بین می رود و امکان برگشت کالا رو ندارید.
مهلت تست 7 روزه از زمان تحویل کالا به شما محاسبه می شود.
توجه داشته باشید که اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست و خطای کاربری ایجاد شده باشد تحت پوشش موارد فوق قرار نمی گیرد.این ایرادات عبارتند از: اشکالات ایجاد شده در اثر حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات دستگاه، استفاده در شرایطی غیر از دستورالعمل کارخانه سازنده و یا موارد مشابه ، تغییر در شکل ظاهری دستگاه و بسته بندی جزء خطاهای کاربری محسوب می شوند.
در نظر داشته باشید برای مرجوع کردن کالا وجود جعبه کالا الزامی می باشد در غیر این صورت کالا مرجوع نمی شود.
1.در صورتی که محصول خراب به دست شما رسید به با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاع بدهید تا شما را راهنمایی کنند.
2.کالا را برای فروشگاه ارسال کنید تا کارشناسان فروشگاه کالا رو بررسی کنند.
3.بررسی کالا 3 روز کاری زمان می برد بعد از این زمان کارشناسان با شما تماس می گیرند.
4.از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه همراه جانبی جدا خود داری نمایید.
در صورتی که مشکل کالا تایید شد با هماهنگی شما کالای سالم برای شما ارسال می گردد و یا تمام مبلغ برای شما طی 2 روز کاری واریز می گردد.
تمامی کالا ها باید با پست برای فروشگاه ارسال گردد.
توجه داشته باشد هزینه برگشت دادن کالا به غیر از پست بر عهده مشتری می باشد و فروشگاه تعهدی در قبال سایر هزینه ها ندارد.
1. اگر مشکل کالا توسط کارشناسان تایید شود:هزینه ارسال با مشتری می باشد.و در صورت تایید مشکل کالا فروشگاه تمام هزینه مربوط به مرجوعی کالا را برای شما واریز می گردد(اگر کالا با پست ارسال شود فاکتور پست باید داخل جعبه همراه با کالا ارسال شود تا پول واریز گردد)
2.اگر مشکل کالا توسط کارشناسان تایید نشود:تمام هزینه ارسال کالا به فروشگاه همراه جانبی و بازگشت کالا به مشتری برعهده مشتری می باشد.