شرایط بازگشت کالا

توجه توجه: تمام کالاهایی که به صورت حضوری و با حضور شخص مشتری آنباکس و تست میشوند، شامل مهلت تست نبوده و موارد بعد از خرید برعهده فروشگاه نخواهد بود.

شرایط زیر مختص مشتریان غیر حضوری میباشد:

شرایط مهلت تست 7 روزه:

  • تمامی محصولات همراه جانبی دارای تضمین اصالت کالا و مهلت تست 7 روزه همراه جانبی می‌باشند.
  • مهلت تست 7 روزه بدین معنا می باشد که فروشگاه باید کالای سالم را برای شما ارسال کند و در صورتی که کالا به دست مشتری رسید و کالا مشکل فنی داشت باید تا 7 روز بعد از تحویل کالا این مورد به کارشناسان فروشگاه اعلام کنید تا برای بازگشت کالا شما را رهنمایی کنند.
  • در صورتی که 7 روز از زمان تحویل کالا بگذرد و این مورد را به کارشناسان فروشگاه اطلاع ندهید مهلت تست 7 روزه از بین می رود و امکان برگشت کالا رو ندارید.
  • مشاهده پارگی در بسته‌بندی کالا و از آنجایی که تمامی کالاها اصل هستند و دارای پلمپ کمپانی میباشند وجود ایراد ظاهری مانند خط و خش، پارگی کابل، آثار ضربه، غُر شدگی و... تمامی شرایط بازگشت کالا را ملغی خواهد کرد.
  • توجه داشته باشید که اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست و خطای کاربری ایجاد شده باشد تحت پوشش موارد فوق قرار نمی گیرد. این ایرادات عبارتند از: اشکالات ایجاد شده در اثر حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات دستگاه، استفاده در شرایطی غیر از دستورالعمل کارخانه سازنده و یا موارد مشابه، تغییر در شکل ظاهری دستگاه و بسته بندی جزء خطاهای کاربری محسوب می شوند.
  • در نظر داشته باشید برای مرجوع کردن کالا وجود جعبه کالا الزامی می باشد در غیر این صورت کالا مرجوع نمی شود.
  • فاکتور فروش حتما همراه با محصول موجود باشد.

رویه مرجوع کردن کالا:

  • تمامی کالا ها باید با پست برای فروشگاه ارسال گردد.
  • پیش از ارسال کالا، حتما با واحد پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهید و به هیچ عنوان، کالایی را بدون هماهنگی به فروشگاه ارسال نکنید. در غیر اینصورت کالا پذیرش نخواهد شد و مسئولیت آن با مشتری خواهد بود.
  • برای تماس با پشتیبانی، حتما نام کامل خود(خریدار) به همراه شماره سفارش(موجود در فاکتور) خود را اعلام نمایید.
  • جهت تماس با بخش پشتیبانی میتوانید با شماره‌های فروشگاه 09030621629 و 74391940-021 (شنبه تا چهارشنبه 10 - 16 و روزهای پنجشنبه 10 - 14) تماس بگیرید و یا به شماره واتساپ 09030621629 پیام ارسال نمایید.
  • پس از پذیرش کالا کارشناسان همراه جانبی حداکثر طی 3 روز کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
  • بعد از تست و بررسی چنانچه کالای مورد نظر دارای ایراد و خرابی ذاتی تشخیص داده شود، کالا تعویض یا در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.
  • توجه داشته باشد هزینه برگشت دادن کالا به غیر از پست بر عهده مشتری می باشد و فروشگاه تعهدی در قبال سایر هزینه ها ندارد.
    1. اگر مشکل کالا توسط کارشناسان تایید شود: هزینه ارسال با مشتری می باشد. و در صورت تایید مشکل کالا فروشگاه تمام هزینه مربوط به مرجوعی کالا را برای شما واریز می گردد(اگر کالا با پست ارسال شود فاکتور پست باید داخل جعبه همراه با کالا ارسال شود تا پول واریز گردد)
    2. اگر مشکل کالا توسط کارشناسان تایید نشود: تمام هزینه ارسال کالا به فروشگاه همراه جانبی و بازگشت کالا به مشتری برعهده مشتری می باشد.
  • قابل ذکر است، کالای ارسالی به فروشگاه باید با تمامی محتویات موجود به صورت کامل و همراه با فاکتور به فروشگاه ارسال شود.
  • در صورت اعلام خرابی کالا توسط مشتری و عدم ارسال کالا جهت تست و بررسی آن، در صورتی که مهلت تست کالا (7 روز) منقضی شود، تمام مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.

(توجه: بدون هماهنگی قبلی هیچ کالایی مرجوع و پذیرش نخواهد شد و تمام عواقب آن در صورت ارسال کالا برعهده مشتری میباشد)

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود؟
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود(پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات، ارسال شود.
لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و در صورتی که ارسال سفارش برای مشتری رایگان بوده باشد، مبلغ ارسال نیز از آن کسر خواهد شد.
در صورتی که مشتری بسته بندی کالا را باز کرده و سپس از خرید خود به هر دلیلی منصرف شود، پس از تایید کارشناسان (با کسر مبلغی از هزینه کالا) مبلغ پرداختی شما بابت کالا فقط داخل حساب کاربری شارژ خواهد شد.

نکته مهم: در صورت خرید و استفاده از کالا و اعلام انصراف از خرید کالا، تحت هر زمان و شرایطی امکان مرجوعی کالا غیرممکن بوده و تمام مسئولیت برعهده مشتری میباشد.

مشتری گرامی، ثبت سفارش و خرید از فروشگاه به منزله مطالعه شرایط فوق و قبول آن میباشد.


ارتباط با واحد پشتیبانی: 09030621629 و 74391940-021